lördag 10 augusti 2013

En bra dag.

Efter en mysig eftermiddag/ kväll på Arlanda och i Kista galleria. Började med att åka ut till Arlanda för att ta lite geocacher och titta på inflygningen / när planen lyfte. Dock blev det inga cacher idag då vi fastnade vid utsiktsplatsen där planen lyfte, älskar att se på planen, att vi sedan fick se BÅDE en "BLX" (TuiFly Nordic) SAMT en dreamliner flugen av British airways gjorde INTE upplevelsen sämre.  Lyckan var total. Just ja! nu glömmer jag, vi fick ju faktiskt se ett Herkules lyfta också. Efter Arlanda åkte vi ut till Kista där vi skulle försöka hitta en slips i rätt nyans för kommande helgens bröllop där min älskade är marschalk. Det gick mycket bra. kollade även efter lite spel till vårt Xbox men jag hittade inte det jag ville ha, så det blidde inget.  Vi upptäckte sedan att klockan hade blivit väldigt mycket så  vi fick snabba oss till Donken för att hinna få i oss någon mat innan bion som vi trodde skulle börja 20:30. Väl på bion när jag hämtat ut biljetterna och vi skulle  flyya läsk i våra muggar så kikar jag på biljetten och ser att det står "21:00" jag visar detta för  min bättre hälsft som utbrister "Jaha...  bokade jag den här ? (Elysium), jag trodde jag bokat "Heat". vi fick oss ett gott skratt och  insåg att vi helt plötsligt hade en halvtimme till godo istället. vad vi skrattade, men måste säga Elysium var riktigt bra, så den kan jag rekomendera och nu får vi ju gå på bio igen för att se "Heat" också. Summerar detta som en mycket bra lördag helt enkelt. nedan följer lite bilder från eftermiddagen.





Jag ute vid utkiksplatsen på Arlanda.

Mitt hjärta.

Jag testade ta en bild med mobilen genom kikaren.

Tui Fly Nordic.

Dreamlinern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar