torsdag 1 augusti 2013

Välkommen hit!

Hej!
Ny utmaning i livet- behöver ny blogg tänkte jag, det var så jag tänkte när jag skapade denna.
Mig känner ni nog igen från min andra blogg- ”Izzy-inmyworld”, där det har varit ganska tyst ett långt tag, och den kommer nog fortsätta ligga på is, nu då jag kommer börja skriva härifrån istället.
Så, "ny utmaning i livet" låter som något positivt, typ nytt jobb, nja, it goes both ways, och i detta fallet  är det inte på grund av något sådant utan istället för att verkligeheten ännu en gång bestämt sig för att sätta mitt liv på prov. Jag har just diagnostierats med sjukdomstilståndet "Addisons" för vilket jag då kände att jag kunde behöva ett ställe att skriva på. Här. Vad är då "Addisons"?, Jo, det är en sjukdom som gör att binjurebarken inte bildar kortison som den ska vilket alltså är vad jag råkat ut för. Detta kommer dock inte vara någon "sjukdomsblogg" i dess bemärkelse att jag kommer prata massa medicinska termer och sådant, här kommer ni hitta mig- rakt upp och ner precis som jag är, och här kommer ni att få se saker ur MITT perspektiv, vilket jag ber er som kommer följa mig här vänligt men bestämt att RESPEKTERA. Här kommer jag att skriva om mitt liv, som jag lever i Bålsta, tillsammans med min underbara sambo och tillika pojkvän. Då det är mitt liv, så följer tyvärr diverse sjukdomar med, och även dessa kommer synas en hel del här då det är därför jag har den här platsen.  Sedan jag var 8 år lider jag av Diabetes typ 1, när jag var runt 13 fick jag även problem med sköldkörteln och fick börja äta medicin även för det och nu när jag är 26 har jag alltså även tilldelats Addisons.  Så,  inte så mycket mer att introducera med just nu, Välkomna hit, jag hoppas ni kommer gilla att se er om vad som händer i mitt liv, men även förstå att det inte är solsken jämt.  Så, VÄLKOMNA! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar