måndag 5 augusti 2013

Be good at it.

Just det! Jag måste ju berätta, ( kanske inte känns som någon stor grej för många, men i dagsläget så är detta stort för mig.) Idag har jag för första gången sedan jag insjuknade orkat köra ett pass på gymmet! Det var otroligt härligt, och jag måste säga,  att efter att inte ha tränat alls på över 3 månader så gick det sjukt bra. Jag har även bestämt mig för i höst och i och med mina sjukdomar fokusera extra hårt på god fysik och välmående. Det känns bra. Jag tänkte nu senare idag sätta mig ner och skriva ihop ett träningsprogram som jag kan träna efter i höst. Jag har aldrig gjort det förut, men någon gång måste väl vara den första också. 
Idag började jag lite lugnt, med 2 km löpning, samt mage och rygg övningar både i maskinerna och utan. Jag kan säga att jag saknar mig själv och den person som jag brukar vara,  men jag vet att hon kommer att komma tillbaka mer och mer i och med att jag fått rätt medicin nu.

I helgen var vi upp till älskade Skellefteå, då Per skulle på svensexa, och jag fick hänga med mina underbara vänner. Oj vad jag fick skratta. Underbart!
först på dagen på lördagen så skjutsade jag Per till Anderstorp där de skulle hålla till senare och sedan blev det en tur på stan, där jag köpte lite nya träningssockar och linnen bland annat. (bild kommer längre ner.)  Åkte sedan hem till mamma och pappa i Drängsmark för att där träffa min bästa kompis Jenny och gå bort till fotbollsplanen för att titta på Agility tävlingarna. Det var lagom och riktigt kul! Kvällen bjöd senare på goda vänner och grillning av middag nere vid älven på Nordanåområdet, det är så sjukt fint där! Är ni i Skellefteå så rekomenderar jag verkligen att besöka just Nordanå. Där satt vi till myggen blev för jobbiga och då åkte vi till Ami i stället där några fler vänner höll till och förfestade innan de skulle ut på krogen. Fick även träffa Dreamteam Johan, och Zandra, du var saknad!!! 
Vackra vackra Nordanå.

Från vänster till höger- Nagellack MUS matt, Body lotion MUS redberries/ Vanilla,  Nagellack Mybelline "Ocean Blue", Nagellack H&B blå glittrigt.

Linnen,  Stadium, Race Marine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar