måndag 12 augusti 2013

Gårdagen.


Hej!
Nedan följer lite bilder från gårdagen, vi åte ut till Arlanda igen för att titta på flygplanen,  det är så galet kul!  i lördags fick vi ju se Brittish Airways Dreamliner, det var första gången för mig så det var kul. Vi hade även köpt med oss Sallad som vi skulle äta till middag så den åt vi vid en av utsiktsplatserna. Kvällen spenderades senare i Kista Galleria, och jag köpte ett nytt armband till min iphone som jag kan ha när jag tränar och sedan så såg vi "The Heat"  på bio. Blivit mycket bio i helgen men det är bara kul. Annars då?  Jo! Mitt blodsocker låg bra HELA dagen igår! det är lycka det.
Hoppas ni med hade en fin söndag! 

Rosa såklart! :)    

Jag igår.

Ett Lufthansa plan landar.

Bästa Tui Fly lyfter. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar