fredag 9 augusti 2013

Frustrerad.

Jag förstår inte logiken, innan jag åkte till gymmet hade jag ett blodsocker på 9.9, efter att jag druckit en proteinshake samt ätit lite majs och svamp. När jag kommer hem drygt en timme senare, ligger mitt värde på 22(!) efter att jag tränat. Mycket irriterande, och speciellt då jag inte för mitt liv kan förstå varöfr det blev så. Nej,  får ta och ringa diabetesmottagningen på måndag och be att få komma och träffa någon, detta kan jag inte lösa själv.


Förövrigt så gick det bra att träna, jag klarade springa 3.4 km idag, ett uppsving då jag i början av veckan orkade springa 2 km. Så jag börjar komma tillbaka riktigt bra. Körde även lite rygg och mage.

Sitter i skrivande stund och äventar på min kärlek som är på väg hem från jobbet. Blir till att grilla ikväll samt dricka lite rödvin ( vet inte riktigt när vi gjorde det senast, midsommar kanske? )  och kanske spela lite Xbox.  Vad gör ni ikväll?  Önskar er en fortsatt fin fredag!


Efter dagens gympass. (hittade mina träningshanskar när jag städade garderoben imorse. win!  så nu har jag testat dom också.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar