onsdag 4 september 2013

Jag längtar till en Ö nånstans där solen alltid ler......

Så lyder en av de första raderna i låten "bugga loss" som kort och gott handlar precis om  underbara älskade Ölandsveckan, bästa veckan på hela året!
Jag var där i år, men orkade inte mycket. ( Fick diagnosen Addisons ca två veckor efter.)
Tror jag dansade ungefär en kvart de kvällar jag var där, och det var inte alla, men i vilket fall så hade jag ändå otroligt roligt bland mina underbara älskade dansvänner och dansfamilj.
Tänker inte säga så mycket mer,  bjuder på några bilder istället.

Lunch i bilen på vägen ner till ön...

Glasspaus på glasscafét i Söderhamn.

Glass glass i stooora lass! fast jag åt ingen.

Yummie!

Jag valde en slush istället, lagom storlek för mig efter lunchen

Slushie!! yummie!


"På toppen av ölandsbron" Självklart checkade vi in där ;)

Jag lyckades även stuka foten första kvällen  tur det blev bättre snabbt så jag kunde dansa det lilla jag faktiskt orkade.

Heart-shaped chips ;)

En av danskvällarna, tror detta var den första.

Zandra och jag utanför stugan innan middag.

Självklart bjöds det grillat till middag ;) Som sig bör.


Ännu en danskväll :)

Den årliga maskeraddansen! vår stuga hade Pirat-tema:)






Zandras maskerad outfit :) Stiligt va?=)



Väderstation vid kroppkakestället.

Är man på öland måste man självklart äta den årliga kroppkakslunchen på "Eva's Kroppkakor".

After beach med Casanovas <3

Jammin' by  cottage 20, med Umegänget :)    

När det var Expanders på scen var vi självfallet tvugna att busa lite med Jan-Åke, vi klädde oss i guldfärgerna ;) (Han är lulefan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar