torsdag 5 september 2013

Day Off.....

Hej!
Idag är jag ledig (jobbar i helgen)  men tycker det är ganska skönt att ha en fridag mitt i veckan ibland faktiskt. Idag har jag  haft sovmorgon sett film och nu håller väntar jag på att färgen i mitt hår ska bli färdig så jag får skölja ur det. Jag har varit så ljusblond hela sommaren så nu kände jag att jag vill ha det lite mörkare i och med att det faktiskt är höst. JA nu ÄR det höst, jag har haft fleecetröja på jobbet flera dagar och höstjackan använder jag också så i min värld är det så. Men känns faktiskt inte så tokigt det heller. Hade tänkt åka till Ikea idag och ordna lite saker, men tror det får bli en annan istället, funderar på att åka till gymmet när håret är klart, så hade jag även planerat att fixa naglarna, städa, skriva klart träningsprogram, börja skriva träningsprogram till en av tjejerna i laget som min sambo är tränare för och som jag hjälper till med ibland. Ja, ni ser jag har mycket planer och dagen är för kort. Så vi får se vad det riktigt blir i slutändan men gym är en av grejerna iaf. Just ja! så hade jag ju tänkt titta efter lite nya recept också. Ja, som ni förstår, jag är inte sysslolös i vilket fall.

Dessa två är de färger jag ska använda nu, den till vänster blir grunden och den till höger ska bli lite slingor tänkte jag. Blid på resultatet kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar