torsdag 5 september 2013

Hair.

När jag bodde i Skellefteå så var det alltid min fina vän Sofia som fixade mitt hår när det behövdes  klippas och färgas, ni förstår jag har sjukt svårt att lita på alla frisörer. Så det är bara Sofia som får fixa det numera, tidigare har jag två gånger blivit totalt missnöjd och det var inte ok. En gång blev färgen helt fel och den andra så klippte de alldeles för mycket, oj vad ledsen jag var. Så nu sedan jag flyttade ner till Bålsta så fixar jag det själv, "jaha och är det så smart då?" tänker ni nog nu,  njaa... smart och smart, men har jag gjort det själv så har jag bara mig själv att skylla och då gör det liksom mindre, på något vis. Plus att jag tycker det är lite roligt att pyssla med det. Det var kort om det, jag köpte även en ny mascara igår kom jag på, testade den nys och den har helt klart potential. I nu läget så väntar jag på att mitt BS ska gå ner, det var lite högt (får skylla mig själv när jag inte sköter mig som jag ska) så när det är under femton igen så ska jag bege mig mot gymmet en stund tänkte jag. Får passa på att kolla roliga övningar samt recept under tiden haha.



Liiite annan nyans.


Slingorna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar